• Domov
  • Cenik
  • za računovodje
  • FAQ
  • pripelji kolega
  • Blog
  • Kontakt
PRIJAVA
14. julija, 2017 by admin

Kaj je namensko digitalno potrdilo in kje ga pridobim

Kaj je namensko digitalno potrdilo in kje ga pridobim
14. julija, 2017 by admin

Vsi zavezanci, ki bodo izdajali račune in so po ZDavPR zavezani k davčnem potrjevanju računov bodo potrebovali namensko digitalno potrdilo pred začetkom gotovinskega poslovanja, saj bodo le z uporabo namenskega digitalnega potrdila lahko v informacijski sistem FURS posredovali podatke o poslovnih prostorih in podatke o izdanih računih. Pridobitev namenskega digitalnega potrdila je brezplačna.

Namensko digitalno potrdilo se uporablja za elektronsko podpisovanje podatkov v postopku elektronske izmenjave podatkov o računih in podatkov o poslovnih prostorih ter za izračun zaščitne oznake izdajatelja računa (ZOI). Namenska digitalna potrdila za davčne blagajne se lahko uporabljajo izključno za namene izvajanja postopka davčnega potrjevanja računov. Za izvajanje testiranja postopka potrjevanja računov na testnem sistemu FURS se uporablja testno digitalno potrdilo. Navedena namenska digitalna potrdila se izdajajo po standardu X.509V3 v skladu s priporočili PKIX (Public Key Infrastructure based on X.509).

Namensko digitalno potrdilo vsebuje naslednje podatke: davčno številko in ime zavezanca, namen uporabe in zaporedno številko potrdila, izdanega posameznemu zavezancu. Obdobje veljave namenskega digitalnega potrdila za davčne blagajne je pet let.

Zahtevek za dodelitev namenskega digitalnega potrdila vloži zavezanec elektronsko preko portala eDavki. Namensko digitalno potrdilo zavezanec prevzame prek portala za prevzem namenskih digitalnih potrdil za izvajanje postopka potrjevanja računov, s katerim upravlja ministrstvo, pristojno za javno upravo. Preklical ga bo prav tako elektronsko na eDavkih, kjer je za preklic posebna vloga.

Namensko digitalno potrdilo glasi na zavezanca – poslovni subjekt. Zavezanec samostojno odloča o potrebnem številu namenskih digitalnih potrdil za izvajanje postopka potrjevanja računov (Pridobi lahko več potrdil ali uporablja kopije potrdil. Potrdila so lahko nameščena na posamezni elektronski napravi ali centralno).

Namensko digitalno potrdilo bo vezano na zavezanca, ki bo pa lahko imel tudi več namenskih digitalnih potrdil. Namensko digitalno potrdilo se lahko uporablja različno. Zavezanec ima lahko enega nameščenega na strežniku za več elektronskih naprav, lahko eno namensko digitalno potrdilo kopira za več elektronskih naprav, ali pa si pridobi za vsako elektronsko napravo svoje namensko digitalno potrdilo. Odločitev je odvisna od poslovnih in tehničnih zahtev zavezanca.

 

Vir: FURS

Previous articleMožnost delovanja brez internetne povezaveNext article Nadgradnja KOBEINmini davčne blagajne

About The Blog

Nulla laoreet vestibulum turpis non finibus. Proin interdum a tortor sit amet mollis. Maecenas sollicitudin accumsan enim, ut aliquet risus.

Recent Posts

KAKO USTANOVIM PODJETJE2. septembra, 2019
Kaj je KOBEINmini davčna blagajna2. septembra, 2019
ZAKAJ KNJIGA VEZANIH RAČUNOV NI OPTIMALNA REŠITEV ZA IZDAJO RAČUNA V SKLADU Z ZAHTEVAMI FURS-A?2. septembra, 2019

Kategorije

  • KOBEINmini
  • Podjetništvo
  • Zakonodaja

Meta

  • Prijava
  • Entries feed
  • Comments feed
  • WordPress.org

Davčna blagajna velikih
razsežnosti.

Kobeinmini je spletna aplikacija, ki vam bo olajšala prodajo, vodenje zalog in analizo poslovanja.

STRANI

  • Domov
  • Cenik
  • za računovodje
  • FAQ
  • pripelji kolega
  • Blog
  • Kontakt

Hitre povezave

  • Prevzem digitalnega potrdila
  • Prenesi interni akt

LOKACIJA

Poslovna enota Šempeter
Rimska cesta 115
3311, Šempeter v Savinjski dolini

Sedež podjetja
Usnjarska cesta 18
1275, Šmartno pri Litiji

KONTAKT

Povpraševanje in finance
01 898 77 20
info@kobein.eu

Tehnična podpora
040 283 328
podpora@kobein.euhttps://kobeinmini.ata-sistemi.si
Vse pravice pridržane © 2020
Privacy Policy
KOBEINMINI